Tak fordi du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev!
Luk
Luk
 
Nybolig (Godthåbsvej) Nybolig (Godthåbsvej) Nybolig (Godthåbsvej)
Nybolig (Godthåbsvej)
Nybolig (Godthåbsvej)
Nybolig (Godthåbsvej)
 

Nybolig (Godthåbsvej)

0 REVIEWS

Åbningstider:

Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
 
09.00 - 17.00
09.00 - 17.00
09.00 - 17.00
09.00 - 17.00
09.00 - 15.00
Lukket
10.00 - 15.00
 
 

Nybolig (Godthåbsvej)

Nybolig (Godthåbsvej)
Velkommen til Nybolig på Godthåbsvej på Frederiksberg. I 1965 startede Jens Nielsen mæglerforretning i Århus. Han var en driftig og visionær mand, som over årene udviklede sit eget koncept indenfor ejendomshandel. Han troede så fast på sin forretningsidé, at han i 1988 udbød ...
Velkommen til Nybolig på Godthåbsvej på Frederiksberg. I 1965 startede Jens Nielsen mæglerforretning i Århus. Han var en driftig og visionær mand, som over årene udviklede sit eget koncept indenfor ejendomshandel. Han troede så fast på sin forretningsidé, at han i 1988 udbød sit koncept til andre ejendomsmæglere.
Læs mere

Om os

Nybolig (Godthåbsvej)
I løbet af bare ét år kørte 20 forretninger under konceptet, som derefter blev købt af Nykredit. Da kæden i 1994 fik navnet Nybolig, var tallet vokset til langt over 100 forretninger. I dag findes der mere end 200 Nybolig forretninger landet over. Kontakt Nybolig på Godthåbsvej ...
I løbet af bare ét år kørte 20 forretninger under konceptet, som derefter blev købt af Nykredit. Da kæden i 1994 fik navnet Nybolig, var tallet vokset til langt over 100 forretninger. I dag findes der mere end 200 Nybolig forretninger landet over. Kontakt Nybolig på Godthåbsvej eller kom ned forbi os. Det vil glæde os at se dig, på glædelig gensyn.
Læs mere
 
Vurderinger & Anmeldelser
0 REVIEWS
SAMLET VURDERING
Giv din rating og din anmeldelse

BESKRIV DIN OPLEVELSE

- Nybolig (Godthåbsvej) Godthåbsvej 19 , 2000 Frederiksberg.

HVORFOR GIVER DU DENNE RATING, BESKRIV VENLIGST NEDESTÅENDE?
0 / 150
TILMELD VURDERING

Sponseret af ShoppinStreet.dk

Andre kunder så også disse forretninger
 

x

Kære Forbruger

Giv venligst forretningerne ros eller hjælp
dem til at blive bedre

Hvad enten I giver ros eller konstruktiv kritik, anbefaler vi at I bruger en god tone